onsdag 26 oktober 2016

Ensamt poolhäng

Tisdagar är jag mycket lätt och smidig.
Ja i vattnet iallafall. Så mina vattengympapass ser jag så mycket fram emot varje vecka!
Igår när jag kom dit så var det inställt!!. :( 
De hade försökt ringa mig men jag hade en sån där "telefonen-ringer-oavbrutet-dag" på jobbet så jag hade inte gått att nå.
Men vår gympaledare sa att jag kunde gå in och simma om jag ville ändå.
OM JAG VILLE!:)
Så helt ensam i en nedsläckt simhall, med endast moodlights på och lite soft musik i bakgrunden så simmade jag väldigt vuxet till en början, gjorde övningar med våra hantlar och sen gick jag över till en mer omogen variant och sprätte runt som en balettdansös i poolen.
Men det är enda gången jag kan röra mig helt fritt .
Ja i vissa lägen så gör det jätteont men jag knyter händerna och försöker ha så lite motstånd som möjligt.
Det var iallafall mycket skönt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar