onsdag 16 november 2016

Taittinger på dynghögen!

Jag blir så förvånad att vissa människor får hålla på i media hur som helst och vissa inte.
Kakmonstret Hermansson är en sån.
Nu har ett bilmärke jag haft sen mitten på 90-talet inlett ett samarbete med människan?!
Tack o lov lyssnade de på kritiken och avbröt detta samarbete igår.

Den här människan utger sig för att vara feminist, jag skulle vilja säga att det är nåt helt annat. HOn hatar vita män och polisen. Hon drar sig inte för att uttala sig om detta heller.
Jag har vänner som är poliser och jag förstår att de har reagerat kraftigt på detta.
Bla så har hon uttryck att hon var "trött på polisens gnäll efter Malexander-morden".
Hur kan man ens uttala sig så?


Jag förstår inte hur hon får ett jobb någonstans efter dessa uttalanden??

Nä det ger dålig smak i munnen och hade Audi fortsatt detta samarbete hade det varit som att sitta med en flaska skumpa i en hög med skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar