onsdag 21 december 2016

Förevigad

Jag är inte superpigg på att visa bilder på mig själv utan kläder. Ja och speciellt inte nu, men jag måste bara visa vad vi roade oss med igår kväll.
Jag har varit lite fram och tillbaka i frågan men så tänkte jag att bättre att jag gör och sen slänger än inte gör och ångrar mig....
Så sagt och gjort, min man agerade ortoped och jag assisterade.

Klippa till gipsstripes
Vi skulle göra en avgjutning av mig!
Men jisses vilket bestyr. Förs var vattnet för kallt så jag fick en mycket missnöjd bebis därinne, ja han tycker inte om kalla saker.... Sen tyckte jag att mina boobies syntes för mycket ( !!??) de är ju där liksom.... Så var det de där med att stå. Det kan ju inte jag så bra just nu så det blev en lååååång pina på ca 20 minuter.
Men vi får väl se vad jag gör med resultatet....
 Nu är det iallafall gjort!
Min stora mage och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar