torsdag 29 december 2016

Jul 2016

Jag har ju köpt en ny kamera och glömmer helt att ta kort med mobilen, vilket gör att jag missar mina inlägg hela tiden.
Torsdag innan jul landade vi i Enviken. Så skönt att komma upp i tid och kunna njuta av dagarna innan julen.
Det börjar bli riktigt jobbigt att sitta så lång sträcka nu och jag har en aktiv unge i magen som tycker likadant.
Men allt liksom bara rinner av när man kommer upp till stugan och brasvärmen kommer emot en. Mamma hade pyntat så fint och det är såååå hemtrevligt.
Nu får ni njuta av dessa bilder tills jag lärt mig hur jag lägger upp bilder från min nya kamera...den har ju WI-FI inbyggd.....
På fredagen hade vi lite pysseldag och gjorde pepparkaksfigurer. 

Granen står så grön och grann i stugan

Det går åt mycket ljus nu

Det bästa som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar