måndag 5 december 2016

Vår helg!

Jag måste bara lägga upp en bild på hur vår sovande situation ser ut just nu.
Vi ska då se till att alla baby-saker luktar "vi". Det innebär sova med babynests och filtar. Den här bilden säger allt. När två babynests är bortplockade så blev det mer plats i sängen och min kära man rullade över- bara för att få filten över huvudet!  :) :)

Det är inte lätt att få plats nu för tiden.
Då jag inte är i läge att baka i år så får jag instruera min kära man att sköta detta. Han gjorde det med bravur!

Fin bak!

Fina bullar!
Helgen avrundades med swaget och Carola. På Louis de Geer fick vi både julens frid och rocka till gospeltoner innan vi gick hem!
Swag är ju lite mer Carola galen än mig så det var ju lite dumt att jag satt så pass till att hon kom och tog mig i hand och tackade för att vi var där. Men hon har ju kramats med henne för så det var ok tror jag.:)
Det var en mycket bra julkonsert och jag är så glad att jag kunde gå!
Swag och jag

Carola i ett look-away moment..

1 kommentar:

  1. Já då, såklart gör det inget �� jag hade ju fullt upp med att fota henne.. vilket inte var lätt när hon gick omkring.. haha! ��

    SvaraRadera