söndag 12 februari 2017

Fredagsmys

AW ärju inte att tänka på än men då får man hitta på lite annat skoj!
Som vaxning hos Sanna. Ja det kanske inte låter så skoj men vi konstaterade att har man genomgått en förlossning så är inte vaxning så jäkla illa som AW längre .
Sist jag var hos Sanna var innan förlossningen, jag skulle ju vara snygg tills dess, men jeebus vad det gjorde ont då! Jag hade så känslig hy så jag trodde människan skulle rycka huden av mig.
Så många fula ord har jag nog inte ropat på länge och i fredags kom inte ett enda.

Som grädde på vaxet så fick jag en födelsedagspresang av S i form av en ansiktsbehandling!
Underbart! Hon är ju så duktig som hudvårdsterapeut och jag hoppas att hon ska få en riktigt bra tjänst som hon kan utöva detta på!

Jag blev iallafalla mycket nöjd och kände mig som en ny människa!
Relaxad

VI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar