tisdag 7 mars 2017

Helg i stugan

Efter att mamma varit en ängel och kommit ner till oss så åkte jag och E med henne hem i torsdags och sedan kom S efter i fredags.
Det är så skönt att vara hemma och i stugan och E sover så bra där uppe. Den hjälp som vi får med att bara kunna få duscha och äta är ovärderlig så tycker de ju om att träffa E också.
I helgen kom även Bella på besök och mitt kusinbarn Josefin kom med en fin present i form av kläder. Jag är så glad att de vill komma och träffa vårt lilla mirakel!

På lördagen var vi hos farmor och firade lite igen då min syster inte hunnit med det, och efter det så käkade vi tacos ( på en lördag ?!?) och kollade på Mello!
E gick från famn till famn och var så nöjd!
En skön helg helt enkelt!
E sitter i min farfars gamla vagn och väntar på att mormor ska komma ut till stugan på 11-kaffe.

Emma med kusin Maja

Lil Sis och mami lagar mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar