tisdag 11 april 2017

Kalashelg

Förutom att fasa över terrorattentatet  så hann vi med lite annat också.
På lördagen så skulle vi varit på utflykt till huvustaden men den ställde vi av naturliga skäl in.
Istället gick vi en promenad, jag målade mina rådjurshuvuden som inte är klara än, målade stövelknekten som min man gjort till mig, deklarerade, och skickade i väg lite nödvändiga papper. Ja nu är jag lite hemlig men jag pratar om det ifall det bli aktuellt.

På söndagen rev vi ut under trappan. Vi gjorde provisorisk förvaring när vi flyttade in och den var det dags att snygga till. Hyllor och krokar gjorde det mera praktiskt och snyggt.
Sedan var det dags för kalas och vi åkte till Åby och firade Es farmor,faster och kusiner.
Dock tog kalaset det bästa ur E och hennes sömn blev lite lidande.
Så medan jag sedan på kvällen åkte till stan för att göra juryjobb inför P4 Nästa så sov hon mestadels och när jag kom hem var hon också helt utslagen.
Jag blev ju förstås jätteorolig och tänkte att det var något fel, de är tur att hon har en pappa som är av lugnare natur....
Nu åker vi till Dalom över påsk för att börja förbereda renoveringen av stuga no 2 och mysa i stuga no 1. :)


E i sina coola brills från PoP. Hon gillar dem faktiskt och de är 100% UV säkra.

Middag med juryjobb hos Micke C !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar