söndag 9 juli 2017

Jenny 40

I fredags fyllde min vän Jenny 40 år och vi hade en lång tid planerat en överraskningsfest för henne.
Jag fick verkligen tänka på vad jag sa och försöka låtsas som om vi inte hade tid att åka till Enviken just denna helg...

Jag åkte upp i skogen på morgonen för att hämta material till bordsdekorationer och fick då höra att hon skulle ut och springa just upp dit där jag var!?
Lite panikslagen blev jag och fick sitta kvar i skogen tills jag fick ett mess i festplanerargruppen om att hon var hemma igen...
Ja så roligt!

Men det var värt allt när jag såg Jennys min!
Jisses så överraskad hon blev. Vi spelade låten "Ill be there for you" med Rembrandts från serien Vänner på hög volym så hon skulle höra när hon kom och då gissade hon på att jag var där. Men hon hade ju inte en susning om alla andra vänner från Norrköping.

Partytält med musik och fiskdamm

Fint bord dukat och klart

En överraskad Jen tog till tårarna direkt

Många vänner och familj

Alla hade med sig sin egen mat och det var ett mysigt knytkalas!

Framåt natten var det dans i mörkret och nattamat

På morningen inser jag att jag bytt namn på min bordsplaceringsnypa och hette Gunnel när jag gick hem! Ja det blir ju lite variation ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar