torsdag 31 augusti 2017

Back to school!

Så var det då klart.
Jag ska börja skolan igen. Jag är ju liksom lite lycklig då jag kom in på Högskolan Dalarnas distansutbildning för Affärsutveckling. Den är via Yrkesakademin och ger mig 120 högskolepoäng.
Så nu är jag snart redo att ta mig an era företag och utveckla dessa.

Vi har fysiska träffar, denna termin tre stycken,och vi kommer att besöka olika destinationer.
Denna gång var det Falu Fängelse och nästa träff blir Falu Gruva.
Det är ju Dalarna som är referensramen för denna utbildning men man behöver inte göra sin LIA ( lärande i arbete) där utan det går bra i hela landet.

Det är lite rocky road på mitt jobb just nu så det känns som jag valt helt rätt att söka en utbildning nu och denna känns helt rätt.

Intressant första möte. Falu fängelse

Välkommen att STANNA liksom...

Hela klassen

Trevliga klassisar Heidi och Clara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar