tisdag 15 augusti 2017

Hemresa

Jag blir ju lika orolig varje gång jag ska åka hem från eller till Gotland då det inkluderar en båtresa.
Ja jag lider av åksjuka.
Ditresan var ganska vågig men Ellie gav mig nåt tuggummi så jag domnade bort i hela munnen.
Nu vet jag inte om det var tanken eller om det var effekten på mig, jag tyckte iallafall att jag kände av båtens varje gungning. Jag är glad att min man inte är likadan och kunde ta hand om E hela resan.

Men nu skulle det inte gunga så mycket på vägen hem , men det kan man ju aldrig lita på.

Vi grundade iallafall med en sväng på marknaden ,åt en otroligt god skaldjursgryta på Snäck och sedan köpte lite plantor i ett växthus innan vi åkte ombord.

Gotti

E charmade servitören och fick lite mathjälp av Ellie

Nu åker vi hem tyckte E

Hon var så duktig på hemresan och sov en stund , liggandes i fönstret , men tyckte mest om att sitta hos pappa

Jag tror att E längtar tillbaka också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar