fredag 8 september 2017

Pluggeliplugg!

Äntligen har jag fått börja läsa igen och äntligen har jag hittat rätt!
Jag ska läsa affärsutveckling och det känns redan nu som jag stormtrivs, nu hoppas jag bara att den känslan ska vara kvar i två år. det är via högskolan Dalarna och på distans så min tanke är att kunna vara med E och samtidigt utveckla min hjärna ännu mer.
Vi har redan haft en träff  i the real world och igår var första seminariet via webben. Men jisses, allt som kunde gå fel gick fel.
Vid uppropet brast det för mig då en av tjejerna hade liksom blurrat sig själv. När hon svarade ja så blev det så där som på tv när man inte vill ha sin egen röst utan lite mörkare, ja ni förstår.
Så tänkte jag att "ett ja kan jag leva med men säg inget mer för då grinar jag av skratt" .
Tror ni hon var tyst? Nä. Jag bröt i hop och var tvungen att ducka från skärmen för jag skrattade så.
Moget. Ja jag vet men jag är så larvig så där.

Så skulle vi vara i grupper och naturligtvis var det ju några som inte kom in i de grupper som läraren tilldelade oss. Ja jag var ju en då.
Han klickade och försökte jag vet inte hur många gånger och upptäcker efter en stund att " hmm det som händer här är att jag ser att Anna-Karin åker in och ut ur olika grupprum när jag klickar på Anna och Kristina.
Ja och där brast det ju igen.
Jag tänkte bara på stackars Anna-Karin som dök upp i allas grupprum som gubben i lådan och försvann lika snabbt igen.

Ja det var hysteriskt mycket fel men det är tamejtusan inte lätt alltså.
Men det var fortfarande intressant och vi fick ny inlämningsuppgift.

Den första var inlämnad nu i veckan och jag fick beröm för min samtidigt som min lärare använde tre av mina analyser i redovisningen.
Stolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar