fredag 20 oktober 2017

Respons

Jag har fått otroligt mycket respons på det inlägg jag gjorde igår.
Då menar jag inte bara de som håller med utan även bra diskussioner. Det gillar jag!
Att man får tycka olika.

Det fanns ju nån kampanj som hette " vi gillar olika " förut, men det kanske gällde nåt annat.
Sverige är ju lite selektivt så där.
Demokrati gäller väl bara om det är rumsrent.
Jag anser att man får tycka olika så länge man inte skadar någon annan och då syftar jag inte på "kränkt" för det blir tamejtusan varenda levande varelse nu förtiden.
Vet ni att det ena barnet var sju år när han använde ordet " kränkt" en gång här hemma!!  Det var bara att sätta sig ner och förklara hur många ord som går före i kön innan man kommit till KRÄNKT.

Ja ja sidospår.

Jag är jätteglad när ni reagerar på mina inlägg i samhällsdebatten och ni behöver inte tycka lika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar