måndag 27 juli 2009

Finbesök!


Mina änglar var här idag! Tova och Maja, mina systerdöttrar, fantastiska små människor! Dom gör ett litet stopp här innan dom åker till Vimmerby och Astrid Lindgrens Värld imorgon.

Vi har ätit och umgåtts till Tova tyckte att det var dags att gå och sova.
Guud så skönt att vara liten och bekymmersfri. Jag är så glad att kunna minnas så mycket från min barndom, det är många som inte har minnen eller VILL minnas den.

Jag och mina syskon har nog vuxit upp i en skyddad Bullerby värld. Och jag har oftat undrat om det har varit fel då jag ofta känt mig naiv och lite lättlurad.
Man har liksom inte blivit sådär hårdhudad som en dela av mina "storstadsbekanta" är och har varit sen tonåren.
Men ...nä...jag skulle inte vilja byta min barndom mot nåt annat och när jag tror på goda människor och det visar sig att jag har fel är inte det mitt problem!

Jag älskar min familj och kommer alltid att finnas där för dem och jag är mycket stolt över min "hood" som består av skog,koskit och rockabilly!

Yeeehaa!

2 kommentarer:

  1. Din familj är helt underbar!
    Du gör helt rätt i att vara mäkta stolt över den :)

    SvaraRadera
  2. Ja å du ingår ju i den oxå!

    SvaraRadera