fredag 24 juli 2009

Ooops!

Jisses va tiden går frort när man har roligt, fredag redan! Tyckte att det nyss va fredag, men det gör inget, I lööööööve fredagar. Början på två hellediga dagar och jag har INGET planerat.
Skulle behöva åka hem till Enviken och fixa bilen lite men mekanikern va upptagen med att vara på Classic Car Week.
En otroligt rolig vecka i Rättvik med en massa gamla bilar och bra musik.

Men jag tänkte roa mig i Norpan. Fick lite vin till maten så nu vet man aldrig vad som kan hända.....

Veckan har mest bestått av arbete,men oxå lite nöje. Var på after work med rallybrudarna ( se Jennys födelsedag) och det är ju allt annat än lugnt. För att fira att det var lilllördag möttes vi på Bishop, ja ialla fall jag och Jenny till att börja med. Sara hade missuppfattat platsen och yrade runt på Trädgårn och letade innan hon hittade rätt, och Pia Viola var tvungen att dansa med en afrikan , eller nåt i den stilen, innan hon kunde komma. Men väl på plats blev det god mat, dryck och som vanligt garv i stora mängder. Jag tror att vi nästan aldrig uppfattar att det faktiskt finns andra gäster på samma restaurang som vi är, ja om dom inte "glider in på ett sviskon" och kräver uppmärksamhet förstås.....Fantastiskt roliga brudar!





Jen & PV Sara & Me










På torsdagen fick jag en inbjudan att åka till Västervik för att kolla på Mothers finest, av min goa Pernilla. Vi har varit vänner en låååååång tid och hon har blivit min extra syster i Norrköping, min bor ju så långt borta, men nu har hon flyttat ut på landet och vi hinner inte ses lika mycket som förr men vi hörs av i stort sett varje dag. Jag är oxå stolt gudmor till hennes dotter Maya!Iallafall ville hon åka till V-vik men då jag inser mina begränsningar i att vara uppe seeeeent och sen jobba var jag tvungen att tacka nej...bläääää.

Så har vi då fredag, en hysterisk dag på jobbet! Det är ju som sagt lite evenemang i Västervik och vi levererar deras varor. Det innebar att min jobbarkompis Kalle fick slänga sig i sin racerkärra......och dra ner dit med extra varor. Dagen till ära klädde han oxå upp sig i bästa ML anda!
Vi är såååå stolta Kalle!!!
Nu hoppas jag på en rolig och avslappnande helg och ser fram emot måndag då min syster Kattis kommer med familjen! Jag saknar dom varenda dag och tycker att dom kanske skulle flytta närmare mig......misstänker att som tycker tvärtom!



Köttbulle och pittipanna på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar