torsdag 10 september 2009

After work

Igår hade vi en riktigt trevlig after work. Vi började med en föreläsning från Santa Maria om nya kryddor, under tiden fick vi lite vin och öl. Sedan hade vi en puttävling, vi skulle putta på en inomhusgreen för att vinna just greenen. Det var Annelie som rodde hem den tävlingen. Sedan lottade han ut ett golfset som gick till vår inköpschef Christian, tror inte ens han spelar golf faktiskt, men nu kan han ju börja!
Efter detta åkte vi hem till mig och käkade thaimat och kollade på Sverige- Malta -matchen. Det var så himla trevligt att umgås och känna att det inte skulle bli hela natten, för vi skulle ju jobba idag.....Trots detta var jag trött idag..hmmmm är iochförsig van att lägga mig halv tio annars så det blev väl för sent ändå för lilla mig.Men nu börjar det närma sig läggdax, och jag ska öppna min nya Medium-box och glo på ett avsnitt innan jag somnar. Imorgon är det fredag och Seb kommer äntligen hem, så får vi se vad helgen har att erbjuda!
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar