måndag 7 september 2009

Ensamt.....

Ahhhhh va jag tycker att det börjar bli tråkigt att vara ensam hemma. Seb har varit i Stockholm i en vecka, hemma en dag och sen åkt och fiskar i fyra dagar till imorgon. Sen upp till Stockholm igen.........bajs!
Jag tror söndagsmyset va värst. Vi gör oftast samma sak på söndagar, jag tar lite sovmorgon och han fiskar, han kommer hem, vi beställer pizza och jag har fixat film. Perfekt!
Igår; ingen sovmorgon,tvätta, besök av Pen ( som iof lättade upp min dag), fixa film, och så kom det där med pizzan........Det jag ska berätta nu är lite pinsamt men jag fick veta av Jen idag på gympan att jag inte är ensam om att göra det; jag beställde två pizzor.
Vet inte om det mest var för att jag känner mig patetisk att vara ensam eller för att jag fick för mig att pizzabudet skulle komma tillbaka, bryta sig in och våldta mig om han märkte att jag var själv!
Så oooootrolig fånigt men jag gjorde det. Så där stod jag med två pizzor och jag äter ungefär en halv!!! Sååå dumt, jag skäms nu när jag berättar det men det kändes bra just då.
Nu undrar jag om alla ensamma tjejer gör detta eller om det bara är två vilsna Enviksjänter i storstan?
Vi kan ju bara hoppas på att vi inte blir singlar, för då blir det dyrt! Så nu blir det att äta rester ikväll!
Skam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar