torsdag 24 september 2009

Dan före doppare dan och dalkullan goes indiskt!


Åhhh det är torsdag idag, och desutom slut på den snart. Äntligen fredag och maj bäjbi is comin home!

Har känt mig riktigt hängig idag, frusen och lite så där skör som man kan vara innan en förkylning bryter ut. Tänkte mota Olle i grind och vräka i mig C-vitamin och göra en riktigt lång promenad. Har ju egentligen tusen saker att göra, städa,plocka ur diskmaskin, tvätta, handla och sen hade jag tänkt att göra en tur till IKEA, men det får väl vänta tills imorgon. Jag vill inte bli sjuk!
Ja städa måste jag göra iaf för det hinner jag inte imorgon. Jag hoppas att inte Seb läser detta nu men jag tänkte ha lite indiskt tema imorgon på maten, och då blir det ju mycket tända ljus ( jag menar Wild an Crazy-mycket) och lite nice musik till. Ska även göra en Indisk Cosmopolitan till fördrink baserad på te.....jag vet det låter som det smakar skit och det kanske det gör oxå men man må ju pröve!
Nä nu kilar jag ut å går så får vi se hur det känns.

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar