onsdag 15 september 2010

Hoppsan så var det onsdag!

Tiden bara rinner förbi känns det som. Även om måndag gör att fredag känns långt borta. Men nu vill jag att det ska bli måndag då jag har ett mycket viktigt möte på tisdag......:)
Det är allt jag kan säga om det just nu.
Det händer så mycket i mitt liv just nu, en stor del som är tung och tråkig, men så kommer det såna här möten som gör att det kommer ett ljus i vägen. Jag har också turen att alltid ha människor omkring mig som gör att vad jag än snubblar och ramlar över är dom där för att resa upp mig igen.
Nu vet jag att det är dom som har det värre än mig, och att jag inte ska klaga, men man känner ju oftast bara till sina egna problem.
Men igår när allt kändes oerhört tungt var jag bara tvungen att titta på dr.Phil.....då vet man...man har det inte värst. Det handlade om en tjej som var 21 år, höll på att gå igenom skilsmässa från sin man som satt i fängelse, hade två barn hon inte fick ha hand om och var gravid med det tredje. Dock inte med sin man utan sin nya kille som precis hade kommit ut ur fängelset...... Ja jag kände mig helt plötsligt normal, och mina bekymmer blev inte större än mensvärk.....
:) Ses!

1 kommentar:

  1. Hahaha vilken tjej.... hur lyckas man fixa så två brottslingar blir pappor till barnen då... tragiskt...
    Och ja, sånt får ens egna problem att likna mensvärk, men jag har även kommit fram till att dina problem är i ditt liv och för dig kanske det är lite jobbigt och så måste man ju få känna... för jag har lätt att känna skuld över att jag gnäller om min vardag, men det är ju så i mitt liv.... sen att det finns folk med riktigt problem, besvär o sjukdomar....

    men himla skönt att se o höra om annat folk... o framför allt amerikaner va dom kan styra till det för sig....
    Go Dr Phil!

    Stor kram!

    SvaraRadera