onsdag 17 november 2010

Å Kiki bara leeeeer.........

Jag går nog igenom den jobbigaste tiden i mitt liv och har ändå lyckats garva hysteriskt i tre dagar när jag inte gått runt och smålett.
En sak som får tydligen alla att le är att jag har blivit uppringd av ett nummer som jag också tydligen lagt in i min telefon. Men när jag kollar upp numret på hitta.se så säger mig namnet ingenting! Jag får panik och har ringt mina tjejkompisar , Jen, Pen och Sara för att fråga vem i he....te det är?? Ingen vet, men alla skrattar. Jag lägger inte in nummer i min telefon utan en utförlig förklaring på vem det är, om vi inte känner varandra riktigt bra. So why?
Men så klarnade det, när jag började inrikta mig på mina killkompisars kompisar och slänger mig på luren till Erik........det va ju min lokala vinimportör!Puh!
Garv. Ridå.
Så skickade en av mina kunder, som jag för övrigt också jobbat extra hos, ett sms på em idag som fick mig att skratta hysteriskt.
En annan av mina kunder är väl dom mest barnförbjudna i landet och jag är glad att det är jag som har dom två som kund och ingen annan pryd stackare på mitt jobb. Dom är helt galna när man ringer och är så fräcka i munnen att man rodnar, ja tillochmed jag. Men det ger också en massa garv.
Jag är så glad för allt som får mig att le just nu, allt från mina vänners och familjs samtal, kunders fräckisar till oväntade kramar och fantastiska sms........och Kiki bara ler......:)

2 kommentarer:

  1. Jag har några flarror av min favvoskumpa hemma och jag skulle tycka det var mysigt om du ville komma och dela en med mig någon kväll:) Om du skrattar eller är ledsen spelar ingen roll för jag gillar dig ändå.

    SvaraRadera
  2. Tack du underbara Jempa!Det klart jag ska, vi kan varva skrattet och gråtet!Puss på dig vackra människa!

    SvaraRadera