måndag 15 november 2010

Regn.....jaha det är måndag!

Varför ska det alltid vara dåligt väder på måndagar?? Idag regnade det hysteriskt när jag åkte till jobbet, och det var mörkt. En sån där dag man bara vill fortsätta ligga i sängen och inte gå upp förrän det blir 30 grader varmt och sol igen. Men jag spenderade en hel del tid i min säng i helgen så det va inte befogat att ligga kvar! :)
På jobbet var det urtrååååkigt på fm men sen satte skiten igång, full telefonsvarare mellan varje ringt samtal! Alla kom tydligen på att det var dags att beställa? Och som jag bara har EN telefon att svara i......men den andra telefonen var roligare att hålla koll på .......
Nu blir det en tur runt strömmen och sen ska jag unna mig två pizzaslice som jag hittade i frysen. Ska ha en riktigt skräpmåndag! :)
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar