torsdag 23 december 2010

Jag kommer hem IGEN Å IGEN till jul.....


Genom ett snöigt Sverige tog jag mig från Norpan till Dalom! Det är så vackert när solen skiner på vårt snöiga landskap, så får ni klaga hur mycket ni vill på kylan! I Borlänge stannade jag för mera julklappsinköp med mamman och för ett studiebesök hos brorsan på Maserfrakt, vi skulle hämta hans julklapp; potatis ( God Jul TP) och jag fick då köra truck! Mycket roligt. Kul också att jämnföra lagret med vårt lager på jobbet. Jag såg namnen Servera och Menigo men inte M&L nånstans, trist, vi borde också vara rikstäckande då vi är bäst!:)

Efter julhandeln landade vi hemma och landade travet men med urdålig utdelning. Men pappa sa att vi fick ta en whiskey ändå...tack pappa...nu ska jag klippa min kusin och spela bingolotta.....medan mamma styr med julmatsförberedelser i köket. Mmmmmm så skönt att vara hemma!:)



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar