måndag 28 mars 2011

Not my day.....


Idag började denna icke-underbara dag med att jag försov mig! För av nån anledning så har mitt alarm ställ om sig själv, ja jag vet hur det låter, en timme framåt. Det var väl ändå klockan som skulle framåt INTE mitt alarm!!? Sen kom det nån slags nederbörd igår som gjorde mina rutor isiga "kör ändå, det tinar bort" va ett coach tips jag fick, TROLIGT när man inte ser ett skit!Dessutom har mitt däck gått sönder så det fanns ungefär lika mycket luft i som i en gasig mage när jag kom ut! Så kom jag till jobbet 8 minuter sen, och inser att jag glömt matlåda och räkningar, samt att min telefon började ringa utan att jag fått på datorn än!! Lilla kontors helvetet hade börjat. Sen var det en typisk måndag på det. Glömde jag att nämna att den här underbara kvinnliga veckan också börjat, nu varar ju min " vecka" bara i två dagar, meeeeeeen gör lika ont som om den skulle vara i en vecka! Så var det ju betala-räkningar-dag också......och det gör ju lika ont varje gång, så kastar vi på ett advokat arvode och nya sommardäck på det så är det suicidal-läge på den! Tur att jag har min sugar-daddy som hjälper mig i nöden....han är bäst han....och tät....och inte lika dålig på att ha så små reserver som jag......undrar om han vet hur mycket jag älskar honom! Men jag lyckdes iallafall med min fiskgryta som blev mycket uppskattad så något positivt kom i den här eländiga dagen , som dessutom är min käre vän Isacs födelsedag! Nu blir det vila resten av kvällen, efter jag tagit en PW.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar