söndag 27 mars 2011

Softisch lördag.

Gårdagen bjöd på ytterligare en shoppingrunda och sedan en soft eftermiddag. Sedan kände jag att jag hade varken lust eller ork att göra stan med tjejorna så jag ställde in och förväntade mig en ensam hemmakväll. Men Sanna hade samma inställning så tillsammans gick vi till Texas Longhorn och köpte mat sen blev det två filmer till det. Vi började med My Dad´s Six wives som hade en bra början men som sedan helt tappade greppet. Det var som om dom inte riktigt visste hur dom skulle fortsätta filmen och det enda vi ville var att den skulle ta slut! An Education var däremot bättre och något jag kan rekommendera. Vi skrattade hysteriskt åt diverse karaktärer i filmen och handlingen var mycket bra. Helt klart sevärd. Så idag vaknade jag utvilad och nästan redo för en ny vecka, vi har ju också missat en helt timme inatt så vi får väl se hur trött jag är emot kvällningen.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar