söndag 11 mars 2012

Flåt.....

Oj, jag har tydligen inte bloggat sen i söndags....bääääääääd!
Men det har varit lite körigt på jobbet så jag har varit helt slut när jag kommit hem på kvällarna.
Den här helgen har gått så fort och delats med vänner överallt.
Och idag har jag äntligen tittat på en bra film! Underworld-Awakening! Damn jag älskar dom filmerna och nu får man sitta och vänta tills nästa kommer. Det är precis som med Resident Evil - filmerna, man vill liksom inte kolla på som för att man vet att när den är slut tar det så lång tid tills nästa kommer!
Jag kan också säga att jag blivit Draw Something torsk och roar mig med det varvat med Wordfeud, jisses , vad min nya telefon och jag gillar varandra!
Denna vecka ska jag uppdatera bättre och hissa och dissa det meste jag kommer över :)
Sleep well!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar