söndag 28 juli 2013

Skogsröjet dag 2

Dags för dag 2 i skogens festival! Jag fick sällskap av Linda vars kille Macke jobbade som scenchef på stora scenen.
Kvällens höjdpunkt skulle bli Twisted Sisters och dom levererade stort! Dee Snider är min nya kung! Han va som en uppskruvad kanin på scenen och var han fick energi ifrån det vill jag nog inte veta.
Jag har heller aldrig sett en så vältränad hårdrockare på nästan 60 bast med six pack!
Jeebus vilken karl!
Dom hade både bra scenshow och hans röst äger ju vem som helst!
I övrigt kollade vi på The 69 Eyes som har en mycket bra sångare men är lite tråkiga på scen.
Pretty Maids var också bra men kanske inget som jag fastnade för.
Som sagt jag säger bara att nu är jag en SMF som dom kallar sina fans! Sick Mother Fucker!
Tack Röjet! Det var ett nöje!
Taggade SMFs

Linda ryckte benet av en gräshoppa eller som vi kallar det granshoppa

Pretty Maids

Kung Dee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar