lördag 27 juli 2013

Skogsröjet!

Festivaldags igen och Skogsröjet.
Första gången för mig på denna festival och jag visste inte vad som skulle vänta.
Efter att ha varit på Bråvalla med 52 000 andra så var det ett härligt andningshål att komma till denna intima festival.
Jag vet inte hur mycket det brukar vara men det kändes lite när jag kom dock fylldes det på lagom till Lita Ford gick upp på scenen.
Jag stannade inte för att se Helloween och när jag läser NTs recention var jag glad för det då de flesta låtar kom från nya plattorna och jag gillar mest Keeper-plattorna.
Nya tag idag!
Min entré då jag representerar Sveriges Radio denna helg!

Hollertz var min vapendragare

VIP och Backstage området. Bättre utbud på alkoholfritt kunde ha önskats

Robban Ernlund sångare i Treat

Lordi bästa show och kostym

Kreator, bytte dom nånsin låt? Segt

Lita Ford kändes som ett litet sömnpiller, ingen backup från

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar