fredag 29 maj 2015

Svensktoppen nästa!

I onsdags var det dags igen!
Det roligaste jobbet på hela året.
Att bedöma musik är inte lätt men otroligt roligt och även se när de framför sina bidrag på scenen.
Vissa för första gången och vissa är väldigt rutinerade.
Men i år var det lite av en plåga också, jag är helt plötsligt überpollenallergisk och mina ögon rann hela dagen, jag satt och torkade tårar så alla trodde väl att jag var jätterörd av allt som sjöngs.
Huvudvärk och heset på det sen.
Tack...
Men jag höll ut till kvällen och sedan hade vi avslutningssamkväm tillsammans på Black Lion och Enjoy.
En trevlig dag och kväll.

Dock fick jag tillägna dagen i soffan med samma huvudvärk och rinnande ögon igår med.
Idag har jag tagit medicin så vi får väl se om det blir bättre...
En bekant logga

Juryn utan ordförande...

...ordförandens hemliga påse....utan ordföranden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar