söndag 15 november 2015

Madonna!

Som jag har väntat! Jag tror vi köpte biljetter i våras och nu var äntligen tiden inne!
Madonna -konsert på Tele 2 arena!
Jag hade lyckats lura med mig my little pony som lite motvilligt följde med om jag bokade hotell!
Och det gjorde jag.
Vi tänkte också att vi äter middag på en sportbar så han får se första perioden.... Det sprack då stället inte hade EN ENDA TV!
Men han var nöjd ändå i sällskap med mig, syster och systers kompis Malin.
Showen var magisk och hon uppmärksammade också fredagens attentat i Paris.
Mycket fint.
Vi var otroligt nöjda när vi trängdes med alla andra på tunnelbanan på väg hem på natten!
Jag rekommenderar starkt hotellet

Fina älgar vid Nybroplan

Äntligen dags!

Vi hade bra platser

Känslosamt när hon körde Like a prayer akustiskt för offren i Paris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar