torsdag 3 november 2016

Sista veckan

Nu sjunger jag på sista versen på jobbet, fredag är sista dagen.
Det är då blandat med ångest och lättnad.
Jag har så ont emellanåt att jag inte kan existera, men samtidigt när jag mår bra vill jag jobba. Jag har ju alltid jobbat och är van med det, att inte jobba är ju som att inte tillhöra samhället ( min känskla alltså, inget som jag anser).
Men jag inser att jag inte tillhör samhället så mycket nu heller.
Dock ska det bli skönt att verkligen ta hand om mig och den lille här inne och förbereda mig för allt som kommer.

I måndags så firades min vackra man igen , av sin syster med familj och Erik och Ellie. Det var så skönt att bara sitta tillsammans och bubbla lite.
Jag är ju trött som få men jag uppskattar ändå sällskapet.

Min kompis Lelle ringde mig igår och har landat i Sverige igen , hon bor ju i Australien nuförtiden- Men efter lite turbulens i förhållandet kommer hon "hem" och hämtar lite energi. Jag kan dock inte vara med på pubrundan på fredag men hon kommer till mig istället.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar