tisdag 31 januari 2017

Födelsedagshelg!

Ja jag fyllde år men det var dock en annan fröken Pers som tog över dagen ändå! Men jag kan bjuda på det...
Mamma och pappa kom i fredags och det var så skönt att ha dem här. Jag har sån hemlängtan hela tiden och kunde vi så skulle vi nog vara där varje helg och ledig tid tänkbar, 
På lördagen , min födelsedag så började dagen med en väldigt tyst sång från min man och present på sängen. Sedan gick jag ner i köket där jag fick ytterligare sång av mor och far ( ja mest mamman tror jag) och presenter. Jag kan nog inte minnas när jag blev uppvaktad av dem på morgonen senast?
Sången fortsatte i telefon av Jemps och en del grattis sms. 
E tycker ju bäst om att sova inne så jag och mama tog en promenix själva när hon somnat och lagom på väg hem kom Daniel M och ville ha tårta, men mest hålla Emma tror jag.
Även E och E samt Jemps kom på tårta lite senare på kvällen.
Det var en mysig födelsedag och jag och Emma fick fina presenter.

Mormor och morfar och Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar