måndag 6 februari 2017

Tiden går fort...

... när man har roligt!
Helg igen och redan slut!
I torsdags var vi till BVC och det visade sig att E inte gått upp i vikt så vi måste börja med ersättning. Men jag ska inte sluta amma utan hon får det också.  Det märktes direkt då hon blev mycket lugnare och mättare antar jag. Stackars barn vilka föräldrar hon har som sätter henne på diet! Men är det beach 2017 så är det!
Men efter att jag spenderat ett antal dagar med att dissa mig själv som morsa så insåg jag att nu är jag inte ensam om att mata längre och det är en fördel!
Det går till och med bättre när S matar för då sitter inte jag där och lukta " the real shit".

Så jag kunde vara lite social när Swag och man var här i lördags och kollade på Mellon och även när Emmas morbror besökte oss på dagen.
Ja till och med åkte en lite sväng till Mirum och handlade nödvändigheter i söndags i en timme!
Och resultatet när vi vägde barnet med väskvågen i söndags: upp 250 g!
Yey!

En leende E när pappa ger mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar