fredag 27 januari 2017

Intressant

Jag tycker att det är roligt att se hur man som människa anpassar sig.
Igår satt jag och svärmor och pratade om lite olika saker bla när vi flyttade till huset osv. För att jag ska komma ihåg saker så måste jag titta i min blogg. När jag då hamnade tre år bakåt så såg jag hur mitt liv såg ut då.
Jisses hur hann jag med allt?
Det var AW, quiz, jobb, utgång , middagar, och om igen.
Men det var inget jag uppfattade som stressigt. Det var mitt liv.
Och jag älskade det.

Men inte lika mycket som jag älskar det jag har nu.
Ett liv som jag anpassat åt det andra hållet.
Just för tillfället är mitt liv en enda planering i hur jag ska hinna gå på toaletten, duscha och kanske få i mig nåt att äta...
Ja det är inte jag som styr längre. Men hon får gärna ta kontrollen ett tag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar