onsdag 11 januari 2017

Hemgång

Onsdag 4/2 valde vi att åka hem.
Jag ska ärligt säga att jag inte tyckte att BB gav oss något. Förlossningens personal var helt underbara medan BB kändes förlegat och opersonligt.
S roll som pappa bara förminskades och han hade varit lika mycket i fokus på förlossningen som jag och Emma.
För mig var han minst lika betydelsefull som innan och personalen på Förlossningen var mycket fascinerade av vår trygghet som finns oss emellan men det är ju inte så konstigt , han är ju min livskamrat, min bästa vän, mitt allt. Han var helt otrolig under hela denna resa både innan, under efter jag hela tiden.

Vi satt och pratade lite om tiden på förlossningen och jag sa att jag på ett konstigt sätt i värk och vånda tyckte att vi hade det så mysigt.
Det var liksom vi i ett enda vi och vi gjorde det så speciellt.
S hade samma åsikt trots sömnbrist och micromat :)

Den så kallade "grattisbrickan" som man får när man fått bebbe.

Mina fina underbara förtrogna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar