onsdag 18 januari 2017

Känslostormar

Förra veckan hade jag en diskussion med mamman om de skulle komma hit och hälsa på. Vi har ju varit lite rädda för besök för RH viruset, ja då menar jag om man är förkyld och så.
Men mamma och pappa har varit friska så de kunde komma.
Men jag har haft sån hemlängtan att jag hellre ville åka hem till Enviken. Vi ska ju heller inte prata om alla hormoner som flyger runt och gör att jag tror att mitt barn ska dö av allt, eller att jag har ihjäl henne,,,, Så att åka till mamma var ju nåt jag behövde.
Och det hjälpte.
Jag känner mig mycket stabilare nu än innan och Emma har fått träffa nästan hela sin familj på min sida.
Idag ska vi till doktorn på besök.
Första promenaden i blaskväder innan vi åkte till riktiga vintern

Min man skottar snö i kallingar

Vacker vintervy från stugan

Mormor-Emmamys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar