torsdag 6 april 2017

Våra dagar

Våra dagar, mina och E ser lite lika ut , men ibland så händer det grejor och det tycker vi om.
I veckan så har både Jemps, Svala, och Sanna varit här och det är ju helt underbart!
Jag och E kan ju bli lite trötta på varandra ibland när det är bara vi och behöver lite boozt båda två från någon annan. Det är lite meckigt ( vilket inte ä rett ord jag vet) att ta sig iväg någonstans när hon inte ännu fått några rutiner. Jag vet inte när hon varken sover eller äter, det blir lite när det passar henne så då är jag så glad när vännerna har förståelse och kommer hit till oss.
Jag har också fått musiken till P4 Nästa. Det hette Svensktoppen Nästa tidigare men är har bytt namn i år. Jag har suttit med i juryn ett par år nu tillsammans med juryns ordförande Micke P3 Cederberg, Kim Dahlberg ( Svenska Björnstammen) , Johan Söderhielm ( Nifters), men i år är inte Kim med och vi har istället fått med en tjej till , Christel Valsinger från SR också.
Det är otroligt roligt att jobba med detta en gång om året och jag hoppas att jag får fortsätta med det ett tag till.

E sov i fasters famn och ville inte vakna även om hon log i sömn

Jag lyssnar hela tiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar